Dagen idag

Vaknade runt 10 tiden och halv 12 skulle jag vara i fruängen. Panik? jo det kan man ju lungt säga. Satte på mig trasiga byxor som jag inte ens gillar längre och ett vit linne, sen ringde jag Carro och hon skulle få skjus av sin pappa, så jag åkte med dom. Mötte upp Wilma,Sara och Emma vid fruängen och vi tog tåget in till stan. Mötte upp Filip och Douglas. Vi gick väll bara runt typ, snackade och så. Köppte två saker och kollade på otroligt många andra saker som jag inte hade råd med. Fuckmylife ;) Sen käkade Emma,sara och lovisa tror jag. Vi andra var ju då inte hungriga? Så det blev inget för oss. Sen gick vi bara runt och snackade typ. Eller aa, nånting sånt. Köppte iallafall två olika saker.


Solglasögon och Örhängen. Inget annat faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0