Fixad och klar!

nu är det bara att vänta på att dom ska komma, pappa tog systemkameran och satte den på laddning.. så kommer inga bilder där ifrån jusst nu! Kommer ta bilder underdagen som jag laddar upp ikväll, ska försöka vara social och skita i sms och facebook och sånt. Men hur ska de gå? ja.. vad fan vet jag! nejmen jag ska försöka iallafall, undantag kommer de bli! kommer säkert sitta och messa med filipp, shit vad desperat jag värkar. FILIPFILIPFILIPPP♥
men ska iallafall gå och hjälpa till, ska ut med Elsa och sen duka och fixa litte, ni ska få bild på hur jag dukar! jag är mästare på de. Alltid jag som får göra de vid något speciellt tillfälle, jul,påsk, födelsedagar osv! men nu ska jag låta nagelacket torka och sen blir det som jag sa, hjälpa till att städa,lagamat och sånt! vi hörs. Puss
photo edited for free at www.pizap.com
Facelook, jätte ful bild verkligen! men är stressad


Kommentarer
Postat av: julia

Fan vad snygg och fräsch design du har!

2012-04-07 @ 12:33:04
URL: http://juliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0