Frågor om snowboarden.

Min snowboard som jag har köppte jag från en kille som sålde ut den ganska billigt! Det är en head bräda som ingentligen ska köras av profisionella åkare! Själva brädan kostade runt 1000 kr, och bindningarna kostade runt 4000 kr, så brädan är igentligen inte sådär jätte dyr! Snowboardens riktiga pris var runt 10-15 tusen kr. Jag fick den vallad också, det går väll på någon tusen lapp, så det var skönt!
Hoppas det var ett bra svar!

Ja, jag har en egen snowboard. Haft i 1-2 år
Kram♥

haha, Min brorsa är 16 alltså 96. Han har också en egen bräda, fast ett annat märke.
________________________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0