Godmorgon!

Godmorgon, vaknade nyss. eller? nej jag vaknade halv 12, hoppade centrum idag pågrund av vädret? Orkade verkligen inte gå ut, snart ska jag föllja med på min egna träning som är någonstans inne i stan? Ska själv inte spela efetrsom jag är sjuk. Fölljer bara med för att jag är bäst. Nejmen ni fattar? Vem vill inte föllja med på innebandy träningar, Sjukt kul iallafall! Efter den ska jag tagga till innebandymatch. Djurgården mot några andra som kör. Heja djurgården! Ska höra om det är några fina personer som har lust att åka med mig dit så att man inte blir foreveralone med föräldrarna i bilen, hahanejdå! Men ska iallafall höra med någon om dom vill henka ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej felicia det är blatteinteego bloggaren . Ja la inte ner bloggen ;) Fin bild ! :)

Det var bara knas som hände fixar snart igen

2012-04-13 @ 21:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0