Godmorgon

Pratade precis med Carro i telefon, hon hade sovt hos amanda och jag tror att jag väckte dom, hihi. Iallafall så kommer Carro hit ikväll, vi får gäster så det blir väldigt skönt att ha Carro här! Jag har bestämmt att vi ska vara ute ikväll, haha. Ligga på studsmattan med 200 filtar och lika många kuddar,dator, chips osv. Vilken planerare jag är? Har inte ens frågat carro x) nejmen jag vet inte vad vi ska hitta på, bilder blir det iallafall! Mamma kommer snart hem då ska vi till vivo och jag ska handla till ikväll, annars då. Hur mås de hos er? jag mår som vanligt toppen, varit ute och sprungit och kört litte innebandyövningar! Fräsht väder idag, varrrrrrmt! usch vad skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0