Hej påer

Fredag idag! fan vad härligt, men det är ju min senaste dag i skolan så slutar runt tre halv fyra? Sen drar vi på innebandy träning direkt och sen när jag kommer hem är det bara att hoppa in i dushen, fixa sig och dra till Saga.

Ska försöka hinna med att ta bilder där borta med system kameran hade jag tänkt! Kul?

Ska iallafall bli jävligt kul eftersom det var ett tag sen vi alla hittade på något, tror jag :$ Men aa, fredag idag, alltså betyder det chill dag. Kommer ha mina mjukisbyxer igen.. usch, men jaja. Igentligen, vem ska man klä upp sig för i skolan?

Eftersom vi inte har varån huvudlärare så tänkte jag att man kanske kunde vara litte sen idag! så ska gå hemmifrån klockan 8 istället för halv, hinner fixa mer och sådär.
photo edited for free at www.pizap.com
aja, orka fixa ny bild. Vamyr ögon och sådär, bra? Hörs under dagen, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0