Hiss eller diss?




75% av all befolkning i Sverige har iphone, visste ni de? Jag vill självklart också ha en, alla kompisar går runt med värsta glitter skalen, nyaste apparna och allt. Själv har man en htc, den äldsta typ. Fulaste design på mobil usch! men iallafall, ni som har iphone.. vad tycker ni om den, fördelar & nackdelar tack! måste veta om jag verkligen ska ha en. Jag tror att jag hissar den faktiskt, men jag vill vara unik. Ha någonting som verkligen ingen har. Alla går ju runt med en iphone, tänkte vänta och se vad som kommer ut. Man vet ju aldrig, snart kommer ju iphone 5. Kanske ska vara den första som köper den? whoknows. Ska iallafall ha en ny. Men nu vill jag veta.
Hiss eller Diss på iphone?


Kommentarer
Postat av: sagaSagazagas

Jag älskar min iPhone! Den har allt internet och spel och mer jag tycker att du ska skaffa en !📱😄

2012-04-10 @ 21:10:29
URL: http://Zagas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0