HOLA

Hejhej, hur mås det hos er ikväll då? Själv mår man sämst, otroligt ont i halsen och så. Pratar med filip i luren och bara tar det lungt. Idag fick jag reda på att vi ska ha spanska prov efter lovet typ? jag ba -.-' nejmen jag årkar faktiskt inte med skolan längre! Faktiskt inte.. sjukt jobbigt, bara förstör ens liv osvosv. Dö istället? eller vad säger ni.
nu vet jag inte vad jag ska skriva om. Vet inte varför jag gör ett inlägg igentligen? Eller jo, för att filip ville. Eftersom jag är världens snällaste så gör jag de, men vet inte vad jag ska skriva om så det får bli lite allmänt sådär. Ligger i min säng, inne på datorn, tar litte bilder osv. Filip kollar på William (biss & kajs) det är nog hans dåligaste tror jag? Även fast alla är gryyyyymma. Kärlek till honom. Iallafall nu sitter jag upp och ner och gör inte ett skit, förutom det jag har sagt att jag gör. Jusste, måste säga en sak. Vet ni hur jävla mycket jag stör mig på folk som är så jävla dryga när man pratar med dom och dom ba: vad gör du? <3 jag ba: är med kompis, dudå?<3 dom ba: Haha, den där fula? såhär skit dryg.. man ba: wtf. Nejmen ni fattar, right? Stör mig enormt på sånna som dom iallafall, stor feet diss!
..
Idag var alla föräldrar på innebandy möte och pratade om hur våran cup skulle vara som kommer om någon helg. Litte planering och sånt där. Vi måste ju då inte hjälpa till, eller inte vi som ska spela med våra föräldrar ;) så dom får stå och grilla och allt som dom skulle göra. Trevlans. Jusste, måste bara säga att jag älskar Filip sjödin. Haha från ingenstans. Men sant ju? hihihi. Du är perfekt, puss!
Like i said. Innebandy cuppen, den kommer vara nästa helg på söndag i tomtberga tror jag? Är inte så jätte angagemerad i det sammanhängadet. Vafan va det där för ord? Jaaa, jag har fan ingen jävla anning. Men kul var det iallafall! Känns så bra att prova på nya ord. Man ba: Waoh liksom? eller aa typ iallafall, man känner sig stor. Jag har alltid velat käna mig stor, såhär mogen bra på allt i skolan osv. Men vet ni, jag tror aldrig att jag kommer bli bra i skolan. Jag kommer få leva i mit ensammna liv på gatorna. Hahahah nej driver, mamma och pappa får betala mig såklart ;) och sen skaffar jag barn och då ska dom betala mig. Mit liv blir perfekt och jag och filip åker till AFRIKA ;) vafan är det jag säger. Vad pratar jag om? jag ska börja plugga och få värsta grymma utbildningen och allt. Jaa det ska jag. Tro det eller ej, jag ska bli en tönt. En sån som sitter med glasögon, orangethår i flätor som står rakt ut och byxorna sitter över midjan osvvvvv. Så dee så, avundsjuka eller? driver. Jag ska vara cool resten av mitt liv. Men nu vill filip att jag ska skyna -.-' så vi hörs senare. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0