I skolan

Vädret? usch, iallafall. Mit internet hemma är helt cp, därför uppdaterar jag litte snabbt i skolan medans vi har Svenska. Idag efter skolan drar jag hem direkt, sen går jag ner till lövet. Inte för att käka utan för att vänta på skjuss. Får det av Wilmas mamma, så ska vi åka till någon mataffär för att köpa mat ;) Mamma kommer också dit såklart, ska köppa typ 150 hamburgare .. känns litte pinsamt att göra de, men det är faktiskt till våran cup! so? Ska iallafall shoppa maat. haha, pinsamt. Får se om mit internet hemma fungerar, då blir det blogg blogg ikväll eftersom jag har kameran nu också! Vi får se hur det blir med de, annars snor jag mammas iphone, mihihihi
photo edited for free at www.pizap.com
BALLL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0