Ikväll


Ska kolla om det går någon Aik match på tv snart, pappa fixar käka till mig och honom eftersom mamma är borta. Ska sätta mig i soffan och bara ta det lungt tills ikväll, då blir det som vanligt. Fram med energidrycken. Eller inte? ska iallafall käka nu, vet inte vad det blir. pappas standar är fiskpinnar eller köttbullar, eller så får jag laga mat.
hahhahahahhahahahahahahahhahahah och hur fan går de? SÄMST!
Men ska bege mig mot köket för att hjälpa till iallafall, ska prata litte med pappa om innebandy saker som jag kanske ska få, tillexempel en speedshotnings maskin eller vad det nu kallas(?) det har jag pratat om ett tag och nu tycker faktiskt pappa att vi ska köpa en sån. Vet ni hur glad jag blev eller? Jag vill ha en speciell som då är rosa, men den var dock litte för dyr. runt 20 tusen typ, eller 10  tusen. Jag har faktiskt inte koll på sånt! Menmen, som sagt. Ska hjälpa till nu. Ha det bra, pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Profilbild!

2012-04-12 @ 18:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0