Jag är bokstavligt död.

vaknade halv 7 i soffan, alltså sommnade jag där inatt. Tv var på tror att jag gick och la mig runt 4. Gick in till min säng och sommnade om riktigt snabbt eftersom jag heter felicia. Drömmde om någon as läskig person, tror att jag drömmde om mig, carro, amanda och lebbiga leffe faktiskt. Och det har ju hänt på riktigt, så att man drömt om det och sen vaknar i ett kolsvart rum. Ja, det är inte det bästa som finns. Men vaknade iallafall runt 10 halv 11. Gick upp och tog ett glas juice till frukost. Var inte så speciellt hungrig, gick till soffan igen och bäddade ner mig själv under filtar och grejer. Kollade på nickelodeon, hahahah kul? ja. Bytte till mtv efter ett tag och kollade på friendzone eller vad de nu heter, kul. När pappa vaknade kom han in till vardagsrummet med nåt jävla frukost bord till sig själv? satte sig och kollade på disney channel med mig. höhö, sen gick jag eftersom jag hatar att kolla på tv med mina föräldrar, gick till mitt rum satte mig vid datorn och var lagom social bah. Sen kom mormor, jag skulle fixa kaffe.. men självklart så cpade allting sig. Fyfan, jag ska sluta laga mat inte ens röra mat. Jag förstör ju allt som har med mat och göra. Vi fikade, hon hade bakat bullar. Mummmmmms, sen fick vi hamburgare till mat faktiskt, käkar det aldrig. Men eftersom det blev över från innebandy tuneringen så köppte mamma hem några. Det var våran lunch, sen efter typ en halvtimme gick jag och fixade mina naglar. No lifer, svart bas nagelack. Rosa,grönt och vit uppe på. Som dekorationer typ. Om ni fattar? Sen fixade jag mig, sminkade, gjorde inte ett skit med håret. Så gissa hur det såg ut? haha. Skämt liksom! Men ganska skönt att vara utan en plattång också. Fast ändå inte, iallafall. Sen drog jag,mormor, mamma & pappa för att kolla på bilar. Slutade med att vi bestämde oss för att vi skulle byta ut våran svarta bil till en vit bil, samma modell tror jag? Men otroligt mycket fräshare. Och jag är bäst, så jag kom på värsta saken: Bilar är som kläder, man har vita plagg och inte svarta. Samma sak med våran bil. So? Nu ska vi typ byta bil. Våran svarta äckliga volvo mot en ny, fräsch, skit snygg annan volvo ;) Men mycket bättre än den svarta iallafall. Sen åkte vi till vivo. Helvete vad mycke folk det var där, kom nästan inte fram när man skulle gå någonstans. Jahapp liksom? Men det gick, träffade typ 200 personer som man kände. Det var litte pinsamt eftersom pappa och mamma var där. men whatever bah? Hälsade på alla, kul att ni kommer fram fan! sen hyrde jag en film, vet inte varför. Men varför inte? Sen när jag gick då vare någon tjej som sa hej felicia. Jag ba. Hahahhahahah vafan? Vem liksom? eller jag sa hej, men vemfan va de? jaja, ska inte vara cp. Sen åkte vi hem och nu sitter jag i min säng och kollar på william. Kul liksom, ska dra och träffa några killar senare, No names :O Nejmen jag ska ut och träffa dom, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0