Match

hej på er
har precis fixat mig som ni kanske såg i mit förra inlägg tror jag att det var. Ska dra på match, djurgården mot några! eller om jag ska vara 100% ärlig så vet jag inte om de är djurgården som ska spela? men om det är dom så ska jag självklart heja på dom, ni är bääst! annars då, hur mås de? här mår man sådär, beror på vädret gissar jag. Idag är en sån där dag när man vill bo i Thailand eller nåt varmt ställe. Gud vad härligt, nu ska jag gå och leta upp någon hibs tröja eftersom man tydligen behöver ha en sån tröja så att dom ser att vi kör. hahahah vafan snackar jag om? jag vet fan inte vad jag håller på med längre. jaja, hej påer




Kommentarer
Postat av: Carro

Fan vad fin bild på dig flisan!!skitfin är du!

2012-04-06 @ 14:34:08
URL: http://christensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0