mitt liv är heeelt fel!

Vet inte vad jag ska göra.. kommer inte berätta för någon vad jag snackar om eftersom det är en secret! ;)
vi får se hur jag gör!


haha. ska berätta varför jag är så jävla sur på den här bilden.
Jag pappa och fredrik hade precis kommit ner för en skidbacke, och det är ganska svårt att åka snowboard på plan mark och as enkelt med skidorna? så jag bad pappa att dra mig, men det gjorde han inte. Sen började fredrik är du svag eller. Jag ba: Vem är det som tränar mest i familjen då? sen sa han nånting som jag LACKADE ÖVER. pappa ba: haha jag håller med fredrik nu. eller nånting. Så jag snodde pappas stav, och åkte en bit. Sen satte jag mig ner och försöka knäppa upp ''pjexorna'' med staven... Men det gick inte. SUUUUUUUUR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0