På med myyyys kläderna, fram med drickan, sen är det bara att vänta på natten!

yesbox, ska dygna idag hade jag tänkt. Wilma och Isac ska underhålla mig på skype ikväll, ska försöka ladda ner de till mammas dator, kommer säkert heta ffeliciasander så det är bara för er att lägga till mig! precis satt på mig myskläder, sälen tröjan som är i storlek xl hahahahahhahahah! den sitter typ vid knäna på mig. Men det är så mysig. Ska ingentligen ha xs, så det är litte skillnad. Jaja, ska fixa fram energiedrickor något att käka och kontakter på skype osv. Ska verkligen sitta uppe ikväll, men vi får väll se! kommer iallafall hålla bloggen uppdaterad så länge jag är uppe, kommer säkert se ut så här senare:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0