Ska laga mat, eller?

Som dom flesta vet är jag gudomlig på att laga mat, eller? Bränner ju sönder skiten när jag ska steka något. Ska inte berätta allt det andra jag har gjort :s Igår skulle jag iallafall steka kebeb. NEVER AGAIN! mamma ba: Stek inte sönder nånting nu, hahahahahha tack? jag känner mig duktigt iallafall, menmen. Jag har kanske andra talanger?

Idag har jag varit ute och sprungit, 8 km like always. Fölljde med mamma på en prommis med Elsa, skönt. Vi gick 5 km. Sen kom kusinen, marie och mormor. Jag och marcus var ute ett tag, skottade bort snön från altan. Sen har jag tränat litte fys osv, Klockan fem ska jag på Tullinge träning. 2 pass, först med 99orna och sen med 98orna. Härligt,

haha sööööööööt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0