Tips för att få bort finnar.

Jag får nästan aldrig finnar, och om jag får det så kan jag täcka dom med olika metoder.

Varje kväll tar jag bort mit smink med en kräm som heter nånting som jag kan kolla upp imorgon. Den är iallafall ljusgrön, Den tar bort smink och massor med annat som inte huden ska ha. Sen tar jag en vanlig ansiktskräm som heter Lancome. Helt amazing produkt. Värt att testa, verkligen
Låter det torka sen skölljer jag av det med kallt vatten, sen varmt vatten. Om jag ser att jag har nån finne brukar jag fila, med en vanlig nagelfil eller nånting sånt. Jag försöker inte fila bort den på en gång, då kommer det bara börja blöda osv. Gör litte varje dag istället, resultatet blir mycket bättre! Sen har jag en concealer som jag täcker finnarna med, den har ett medel i sig som tydligen gör så att finnarna försvinner fortare, Värt att testa det med!

Duktig jag är som ger er tips, och sen sägar jag inte ens vad produkterna heter! sånt tycker vi om. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0