Bekännelser

Jag brukar vara med någon jag igentligen inte vill vara med!
 
Min nya klass är fett gangster :D 
 
Jag är beroende av min Iphone, går aldrig utan den!
 
Jag går aldrig ut ofixad, får ångest när jag gör det! 
 
Jag är i ett förhållande nu :) Och jag älskar honom! 
 
Jag sminkar mig för att jag tycker det är kul! Sitter alltid på helgerna och övar haha. 
 
Jag läsare bloggar för att få insperation. Vilket jag verkligen får! :D
 
Jag har aldrig träffat min farmor, och min morfar. När jag var liten sa jag att dom gifte sig i himmlen.
 
När jag fick reda på att det tar 45 min/intervaller att springa bort en halv liter coola slutade jag med läsk!
 
Jag äter inte chips eller godis. 
 
Jag heter Felicia Ann-Marie Sander
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0