Dagen todaay!

Skolan var chill, som hela veckan har varit! :) great!

Bakade tårta, usch.. Mår verkligen illa av all grädde och så ;) Det var inte det roligaste! Men fuck grädde :D 
Sen åkte jag & mamma för att köpa lite saker till skolan osv, sen skulle jag ha träffat Carro :) Men fick inte tag på henne.... 
 
Så jag var med wilma & carro först i rådsparken, spelade fotboll, med wilma, carro, niklas, victor och 200 till :O

Sen drog jag wilma, och carro till utsälje pga lite saker! Träffade samuel, och compani :) Drog senare hem för att äta middag med mamma! Blev nånting som var gott! haha. 
 
Efter ett tag hemma drog jag vidare till rådsparken med wilma & carro. Träffade Linus & Kasper där, även våran gammla fritidslärare som satt och rökte :O MYS!

Aja, nu sitter jag i mit rum iallafall. Chillar på facebook och lyssnar på musik! :) Dagen har varit jobbig... mycke tårar från både mig och carro... fyy :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0