Del 1. av frågestunden

carro
Vad ska du göra den sista tiden av sommaren? Har du någon grabb på g eller är det singel som gäller?höhö. Vad är du helst, en daggmask med ögon eller en ful fisk? PUSS FRÅN MIG

Innebandy vecka nästavecka, alltså innebandy läger. Färga dit hår! jo en kanske man är på g med, men singel för tillfället! en ful fisk, fobi för maskar osv. pusssss


Ninni
Jogga vs slappa chips vs grönsaker förhållande vs singel kan du göra video inlägg nån gång? eller nu?är du brunette eller blondin igentligen? Hoppas du svarar på alla frågor /puss
 
Jogga! grönsaker, chips vid speciella tillfällen maybe. Förhållande.. men singel är jävligt skönt! Självklart ska jag göra det! igentligen är jag mer brunnet än blond, sandre fast åt det bruna hållet. Såklart jag gör! puss

Klara

Har du solat i ett solarium? Bada/sola Pojkvän/singel Mobil/dator Smink/naturlig Tycker du att du själv är snygg Haffbar eller inte

Yes i have, bada & sola. Pojkvän faktiskt.. mobil tror jag? Smink! Alla har ju sina bra & sina dåliga dagar, så ibland ja, oftast inte. haha inte så haffbar längre.. 


Jonna

Är du oskuld? Rakar du dig, isåfall var? Tycker du att du är snygg? Kan du göra videoinlägg på hur du gör dina ögonbryn? Vad har du för dator? Var bor du? Använder du pushup bh? Din blogg äger! Kram

Ja. där alla tjejer rakar sig haha. - jo självklart kan jag det! Jag har en asus tror jag? jag bor i huddinge, jag andväner push bh oftast då man inte ser nånting, men det är skönast med det enligt mig! tack sötnos, puss 


sara
Har du rökt/ druckit någon gång? Oskuld, om inte med vem? Hur lång är du?¨

Nej, jag vill ju inte dö? jag har ''råkat'' smaka på mammas vin & pappas öl. ja. jag är 170


Anonym

Kan du skriva alla du har Strulat med? För och efternamn. Kan du börja videoblogga? Puss älskar din blogg

Filip sjödin, Axel södergren, Linus johansson, Filip Håkansson, Viktor smith, Felix Carlgren. självklart! puss på dig söto


svarar på alla andra lite senare, puss

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0