Svar på en del av frågestunden

Ida
Längd, skostorlek, klädstorlek, gör videoinlägg med killen på är på g! puss
170, 37-38, S-M visst ska vi göra det! 


Jag som inte har ett namn
Skulle inte du kunna typ skriva vilka kompisars bloggar du läser, alltså sånna som inte är kända? eller om du kanske har en känd kompis? vad fan vet jag. ha det underbart.
 
Carro Jönsson, Wilma olsson, Saga sjöholm, Carro Christensen. 


Anonym
Beskriv dig med 3 ord, sport? Hår du på snowboard. Om ja, hur länge har du gjort de?
 
Hyper, cp, flummig.. Nej det gör jag inte, dock har jag egen snowboard som jag har ägt i 2 år nu.


Linnea
Bästavän? Familj? Kompisar? Är du en sån som bråkar med folk?
 
Carolina Christensen, Mattias Blomstrand :3 mamma, pappa, fredrik. ? Beror på hur jag mår. Om jag mår dåligt kan jag ta ut mina feelings på vem som helst haha. 


Tora
Vem är Linus? du skrev om honom i ett inlägg någonstans? hur känner ni varandra? är ni på g?

Linus Hellkvist, han är skit söt haha! Vi har träffats några gånger, båda kör innebandy. Vi körde i samma innebandy klubb, men inte nu längre. Nej haha!


Madde
Hur sminkar du dig till fest?

Oftast svart, brun, grå'a ögon. Skuggade sådär! Ljus rosa läppstift faktiskt. och bronze puder


Jag heter Olivia

Sommar/vinter rött/rosa Människa/djur Pojkvän/singel Blogg/Facebook

Sommar. Rosa. Människa? Pojvkän. Facebook!


Anonym
Gillar du William spetz?

vem gör inte? 


Lovisa
Gör videoinlägg! Och visa hur du sminkar dig! Älskar din blogg
 
varför inte haha. Gör det i veckan! Tack söto!


Gör resten imorgon! Om ni undrar något kan ni kommentera det här inlägget!
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0