Klantade till det totalt..

Livet som tonåring börjar bra! var för nära på att förlora min finaste vän, min bästavän! min egna bror. han som tar min underbara kofta när han fryser haha. Alla minnen med dig, även fast vi inte har träffats många gånger alls mår jag bara helt toppen med dig, humorn som du har finns inte hos någon annan kille som jag har träffat! du är speciell, du är min speciella ängel utan vingar. Alla gången vid ip, kungenskurva allting. Bussen! att bara få se dig blir till ett minne. Aldrig tystnader när vi är med varandra. Alltid någon som skämtar till det eller bara pratar. Dit leende betyder mer än mest för mig. och nu förstörde jag det.. dryg för vadå? ingenting.. Du är nog den ända som har fått mig att må så här bra! leende på läpparna varje gång vi ses. Det finns bara en av dig, och den killen är fantastisk! Du är alltid dit egna jag... och det finns inget fel på dig! eftersom du är underbar. Bästa killen någonsin!
Jag älskar dig bästavän!
Filip Arveryd♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0