Så mycket tystnader, tänkt att tystnader kan höras så mycket..

Jag skulle berätta om mig och min familj här så here we go! 
 

Okej, jag heter Felicia Ann-Marie Sander. Född 1999, 13 år i juli. Den 28 för att vara precis. Music is my drug. Har finaste vännerna och bästa innebandylaget. Innebandy som alla vet betyder väldigt mycke för mig! specielt när min familj är så angagerad i det. 
Jag är halv göteborsk så visa uttryck jag har kommer där i från som tillexempel ''i morses'' som alla stör sig på? fuck u guys! 
 
Och sen har jag en store bror som heter Fredrik, född 1996 någon gång i augusti haha. Same here, halv göteborsk anntar jag? Ingen sport, istället så tjänar han pengar på dator spel redan nu? Mång miljadär om några år? :3 haha nejmen han går på något gymnasium i flemingsberg tror jag. 
 
Min mamma & pappa har jag ingen anning om hur gammla dom är? haha. 40+ nånting, Pappa skriver tidningar och är egen företagare. Mamma sitter vid datorn på jobbet vet inte riktigt vad hon gör. pappa var våran lagledare i Huddinge IBS men nu har han inte tid med de, Mamma hjälper mig med innebandyn här hemma osv. 
 
Älskar er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0