Dagen

runt någon tid drog jag & mötte upp wilma, axel & sebbe. Vi tog bussen till källbrinks ip där vi träffade Hugo & samme, sen kom adrian, och senare drog axel & sebbe, då kom max och stefan och vi satt och prata, sen drog vi hem för att äta, var hemma i en halv timme och senare drog vi och träffade Hugo, samme och adrian, dom badade och jag wilma och samme satt och kollade på, sen drog boysen och skulle käka, då satte vi oss (jag & wilma) på en trotoarkant och pratade om seriösa grejer. Sen drog vi till killarna och gungade, och spelade fotboll och allt, sen drog vi till Hugo och kollade när dom hoppade studsmatta och alllllt. och nuuuu är jag hemma! sjukt asum dag iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0