Just about me

Fick en kommentar om att jag skulle berätta litte om mig! so here you go
 

Jag heter Felicia Ann-Marie Sander. Mitt mellan namn kommer från min farmor, jag har varken träffat min farmor eller min morfar. Famor dog innan jag föddes har jag för mig, samma med morfar. Har alltid velat träffa dom båda, och självklart är det litte tråkigt att jag inte ens sett dom in real life liksom? Aja, jag är född 1999 28 juli för er som bryr er, föddes en solig dag och om jag inte ska ljuga så har det varit sol hela dagrna på min födelsedag, coolt va? Ge mig ett pris!
Jag bor i en litten villa i Segeltorp med min mamma,pappa & storebrorsa. Alla ''delar'' på en hund och flera fiskar. Mamma heter Sussi, pappa Lars-Göran och sen självklart Fredrik. Alla 3 tjänar pengar när dom sitter vid datorn, haha nånting sånt. Mamma och pappar jobbar dåra, men fredrik tjänar på något spel (Mine craft) Jag har alltid bott i det här huset och när jag fick frågan ''vill du flytta'' började jag nästan gråta, tänker inte lämmna alla barndomsminnen osv. 
 
Jag har en riktig vän som jag alltid har litat på till 110 % och självklart är det Carro. Vi träffades när vi började på samma dagis, se dess har våra familj varit riktigt bra på att träffas. Förut sovde carros familj över här en gång och allt. Åh allt var bättre då, nu träffas dom inte så ofta. Pappa & Micke jobbar dock tillsammans i ett projekt jusst nu. Är inte så insat i det men tror att pappa skulle spela piano eller keyboard eller nånting till Mickes nya låt typ? 
sen har min mormor och carros mormor varit kompisar innan våra familjer träffats. Coolt 
 
Så nu är jag och carro väldigt nära varandra, och tillbringar den mesta tiden med varandra. Underbart
 
Ja.. på fritiden som alla vet så kör jag innebandy i Tullinge fbi har precis flyttat över eftersom vi är kungar. Känns väll helt ok? alla är otroligt schysta i fbi och självklart har vi med oss våra gammla huddinge spelare. Som är bäst. Jag spelar både med 00-99 och 98:orna. Trivs i båda och sådär! Jag har alltid varit en sportbrud och alltid tyckt om det. 
 
Är alltid aktiv och springer minst 4 gånger i veckan. Om jag är riktigt duktigt kör jag varanann dag och dom dagarna jag inte springer på kör jag fys eller ute och powerwalkar! 
Jag har gått på dans, tennis, golf(haha), fotboll, ridning och haha annat också. Självklart Innebandy. Min kusin Evelyn är känd i ridsporten, därför började jag på ridning men kände inte alls att det var min grej. testade fotboll och nej.. haha men innebandy är klockren känner jag! aa det gör jag!
 
Jag får inte färga håret för mamma, så jag har ofta i blondspray. Dock tycker hon det är samma sak som färgning.. men kör på det ändå, min riktiga hårfärg är mera åt det bruna hållet än det blonda. Faktiskt! Visst inte ens jag . haha
 
Jag älskar killar som vill ta bilder med en, killar som ba ''kom vi ska ta en bild'' eller nånting, ååh så otroligt awzom killar. Älskar dom! och sånna som håller runt midjan när man kysser honom. Underbart. 
 
Jag och Carro ska ha en singel sommar tillsammans, skita helt i killar eftersom man bara blir besviken. Får väll nöja oss med att ha blicka på oss på beachen ;) Sen om man får någon snygg killes nummer skadar det ju liksom inte? nejdriver, vi ska vara singlar och bara leva livet, och sen ska vi bli negrar och sola som faaan. Och massor med saker. ååh våran sommar! 
 
Jag solar häldre än & badar. Älskar att bada, verkligen. Men har blivit rädd för vatten sen jag kollade på en film på youtube. fattar inte varför, men åhg.. och vi som har båt liksom? Jävla cp känner jag.. men det finns grunda sand ställen man kan bada vid så spelaroll. haha
 
När jag fyller år tänkte jag först önska mig bara pengar och ge till dom som sitter ute på gatorna.. tycker så synd om dom! Alla förtjänar ett bra liv, även dom som gör dåliga saker. likosm alla är människor? Orättvist..
 
Jag är fett galen. haha jag kan göra typ vad som helst ibland. Helt random från ingestans så kan jag bah få något jävla cp ryck haha. Nämen ni fattar..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

orkade inte läsa allt men damn girl hahahahaha puss felicia älskar dig<33

2012-07-05 @ 12:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0