Selected Player International

När vi kom dit började vi med att platta Maddes & mit hår haha. Lärde känna alla från samma lag osv. 
näst sista dagen var luungt bäst, började snacka med några från finska killar som var totalt urgulliga. Pratade faktiskt med dom, lärde oss lite finska, moi och moika :3 så himmla coola killar, var med svenska p-99 laget lite också, kollade in deras matcher också. Så kul! 
 
Jag bröt typ mit knä, nejmen jag gjorde illa mit knä så att jag inte kan gå. Inte nu heller fortfarande, hoppade sista matchen, och typ näst sista troor jag det var. Men sjuukt kul, som det föra selected, mycke boys ;)
 
och sen på natten kunde man inte sova, min madrass gick sönder. Standard? så jag låg på golvet varje natt, nice va? Sen dom två sista nätterna var det några människor som stog och kastade stenar på fönstrena på skolan så att allt gick sönder typ? Sjukt iriterande.. 
 
ni ska få bilderna när jag kommer åt pappas underbara kamera haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0