Svar på Tal

Erica
Kan du skriva dina 5 närmaste vänner+en bild på varje? Tack
 

Självklart kan jag gör det!

 
 
Min absolut bästa vän, storasyster, dagiskompis, gravkompis, underbara bästa är självklart Carro. 
Vi har kännt varandra i 12 år nästan, helt fantastiskt. Kommer bli så många mer år tillsammans. Hon ställer upp i dom absolut svåraste lägena i mitt liv. Hon har alltid funnit där när jag varit ledsen, och självklart när jag varit glad. Vi har gått igenom mycket tillsammans. Vi har så mycke minnen så skulle kunna skriva en hela jävla bibel. Ända från dagis till i sommar. När eran familj sov hos oss, när vi såg en satelit utomhus med våra brorsor, nyår, midsommarafton, födelsedagar, alla filmer vi har gjort tillsammans, låten till johan och så mycket mer. En riktig vän som inte vänder ryggen till, Det har du aldrig gjort! Du är världens underbaraste människa och jag är så himmla glad över att ha dig som storasyster. Jag älskar dig!♥
 
Sen har jag ju alla mina innebandy tjejer också. Klasskompisar & innebandykompisar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0