Varför betala när man är tjej?

Sprang till Wilma, och tvättade hennes kläder osv. Sen satte vi oss på bussen för att åka till segeltorps IP. Gick av vid heron city, drog till Mcdonald för att få gratis käk där. Nejmen vi fick en mcwrap gratis? 
 
sen drog vi till spel hallen, snackade med killarna som jobbade där, fick bowla gratis & allt. haha, men drog efter ett tag. Till XXL där vi kollade på innebandy klubbor eftersom jag ska ha en ny, LÄTT 
 
så, varför betalar vi tjejer? jag har märkt att jag får allt gratis, haha. Men sjukt nice dag med wilma iallafall! :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bortskämda jävel. Så du säger att alla killar ska betala men inte ni tjejer? Vadfan är det för fel på dig

Svar: Men snälla jävla p12. Har jag sagt nånting om att killar ska behöva betala när vi tjejer ska slippa? :S vi tjejer måste ändå betala? Seriusly..
None None

2012-07-20 @ 17:09:03
Postat av: Emily din älskling <3

Din lilla glidare , du får ju massa gratis för att due så snygg <3 puss

Svar: Det är du som är snygg älskliiiiing! puss<3
None None

2012-07-22 @ 22:23:14
URL: http://johnssonforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0