1 månad precis

Om exakt en månad fyller jag tonåring. Ska fira med fett många har jag bestämt nu! drar kanske till trosa på kvällen har jag också bestämt, för att träffa viktor. På dagen är jag med Carro, och annat galet folk. Önskar mig as lite iår. Men jaja, blir väll anntagligen så när man blir äldre, eller hur? nejskoja. Har bara inte kommit på allt än, kläder, smink, smycken, parfym, skor, presentkort, pengar allllllt
yeahyeah. Så blir det nog, först med familj och bästavän. Senare annat folk och bästavän och på kvällen Viktor<3 Awesome dag. Längtar redan faktiskt. Fast vem gör inte, onödigt inlägg men underhåller min storasyster som är i thailand med Amanda och lyxar sig!
 

Kommentarer
Postat av: Moa Öhman

Sjukt fin! Hoppas vi kan ses snart <3

2012-06-29 @ 22:23:51
URL: http://mojjagojjas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0