AWZZZOME DAG

Grönan igår med Wilma, Saga & Lovisa. 
Träffade Daniel och Kevin där, dom gick med oss en stund. Senare drog vi till jetline där vi träffade killen som står vi korten. Började snacka med honom och slutade med att jag kom tillbaka dit igen, haha. När dom andra åkte blåtåget så drog jag till honom och hjälpte honom med hans jobb och allt, snackade. As skön kille verkligen, slutade med att jag fick hans nummer, aa så mycket att berätta om det han sa till mig. men whatever. 
 
Sen när vi skulle dra drog vi tjejer till vilda musen och åkte runt bara haha. Va ingen kö så vi behövde inte gå av och allt, träffade på killen som jobbade där också, stannade och prata med honom haha. As najsiga jö. 
 
Drog till nästa, nejmen vi skulle hem och sengick vi förbi någon kille som jobbar i ett sånt därt godis jul sak. Stannade och prata med honom. hahahahahahhah och sen sa jag nånting och han ba: Är du 12 eller? fast han var sarkastisk, jag ba: haha ja? hur visste du. han ba: WHAT nejmen typ så. Sen drog Lovisa och Saga och jag och wilma stannade och snackade med honom. så jävla kul alltså.. ååh ville verkligen inte hem. 
 
Kom ändå hem vid halv 1, as mycket fullisar som va as läskiga på platta och tågstatonen och allt. uschusch
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Kämpe !! :)

hej du äger på att blogga!! men hörde att du ska till grönan i morrrn o träffa william spetz o hand kusin e det sant gud va coolt i sånna fall!! Bra blogg! :D <3

2012-06-30 @ 16:01:04
URL: http://sofiakmpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0