Gästblogg

Hej, tror ni vet vem det är, oftast jag som brukar blogga åt Felicia när hon inte har tillgång till dator osv. Jag är i thailand just nu, har precis vaknat för klockan är halv tolv. (Brukar vakna tidigare i sverige men det är jättesvårt att vända om dygnet till thailändsk tid!) Mådde dåligt igår så jag låg inne hela dagen... Känns som att det kommer bli samma sak idag, tyvärr... Har ont i magen och i huvudet. Men det gör inte så jäättemycket egentligen för det är inte ens sol ute, så man kan inte bli brun -.- Åh.
 
Saknar min felicia! Faaaan ocksååå, vill träffa dig nuu!!!
Har massor & massor av planer till oss under sommaren, berättar för dig sen! Hoppas iallafall att du har det underbart i london! Älskar dig allrabästavän, BARA DIN & MIN SOMMAR! saknar sönder dig människa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0