Kärlek till sverige!

Kom hem igår runt 11 tiden, äntligen slipper man London. haha
Ni som tror att det är vääärsta coola staden och allt, glöm det. Tänk Stockholm fast det luktar mer i London, fyfan!  har iallafall shoppat upp mina 2.000 kr, kommer få bilder på allt senare, dock inga bilder från London eftersom pappa tog korten med en annan kamera, och dom bilderna kan man inte ladda upp till min dator. 
 
Första dagen: Bröllopet, inte alls som svenska bröllop. Litte halvttråkigt men otroligt gullit, gifte sig i en lada typ? dansen och maten var i samma rum, inte så stort. 
 
Andra dagen: TRÅK Magsjuk, kräktes hela tiden och högfeber, mysigt när man är in londooon
 
Tredjedagen: SHOPPING var inne på ett varuhus som heter Primark, där allt var för biligt, ett par skor kunde kosta 50 kr och ändå ha schyst kvalite och utseende. Köppte massor med smycken där också, ett par örhängen 10 kr.
 
Fjärdedagen: SEVÄRDIGHETER kollade på bigben, london eye och någon stoor bro. Bigben var inte alls lika kul irl som på bild, feeeeeeeeet besviken. 
 
Femtedagen: FREDRIK jag fick hjälpa Fredrik att shoppa till honom, eftersom jag har bäst smak när det gäller kläder i våran familj (A) så ja, litte kläder & skor blev det allt till honom med! käkade på kfc också, aldrig igen. fyfaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0