Bild2. Din närmaste kompis


carro♥
Visst, vi träffas verkligen inte lika mycket som förut. Men du kommer alltid vara den som betyder allt för mig, från dagis till graven. Du och jag!
Tack för att du ställt upp för mig i dom svåraste lägena då jag verkligen behövt någon att prata med. Du är den ända jag kan lita på till 110%

Med dig kan jag verkligen vara mig själv, flera hundra minnen varje år. Kommer alltid komma ihåg dig, aldrig svika dig på något sätt. Finns för dig dygnet runt. Älskar dig Carro
Together forever & never apart, maybe by distance but never by heart


Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar dig gumman! I sommar ska vi ha så jävla kul! Sommar 2010, TA MIG TILLBAKS!!!

2012-05-05 @ 10:18:37
URL: http://christensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0