Dagen idag

Höll i storsammnligen idag på morgonen, gick uselt, efter alla typ gjorde bort sig och allt blev fel osvosv. jaja, skönt att få det överstökat! pff
Elevensdag i skolan idag. Innebär att man får köpa godis i skolan och inga lektioner en hel dag! Men ny rektor, nya regler. Godiset bytte dom ut mot frukt.
Men jag, Wilma, Carro, Axel, Niklas, Melker och Hugo drog till gulan och köppte med oss där.
Sen satt vi i klassrummet och jag och wilma ritade på varandras ben. Wonderful! går inte bort heller. haha
Eftet skolan drog jag, wilma, carro, axel, niklas och hugo till långsjön. Blev iputtad av carro, med kläder på och allt. Love ya
Iallafall, sen drog jag och wilma hem och senare plockade Ola upp oss för att åka på teknikinnebandy träningen. Sen när jag kom hem var jag faktiskt ute och sprang ett tag. så skönt!
photo edited for free at www.pizap.com
SOL RAND! SAT HELVETE ALLTSÅ?! har knappt varit i solen idag. PANIK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0