Du har inte min respekt längre.

Hej på er, dagen var amazing. Men mot slutet blev det helt cp fel, praoade hos en skit söt klass! Dom gick i sexårs och alla tjejer bråkade om mig! :') Fast jag kommer ihåg tiden när man tyckte att alla stora brudar var as coola.

Så dom gick och höll i min hand, väska, arm, ben, och allt? tah, och nej. jag överdriver faktiskt inte! En tjej fick jag fan släpa..

linnea, så söt tjej! Gick med Henne hela dagen, och hon förstog seriöst hur jobbiga dom andra var. Så hon sa till dom hela tiden, och sådär. Skit söt verkligen!

Nu sitter jag i soffan, sa till Wilma att hon skulle säga till Axel att han får komma hit när han vill idag, ska inte göra något speciellt, träning vid 8 tiderna. Med tullinge, like always nu för tiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0