Fetaste dissen på er!

Okej vi tar det igen.
Varför tror alla som är yngre än sig själv att man blir bästisar om man bara säger hej en gång? Om ni inte fattar så beskriver jag det once. Sne text, så hoppa över det om du fattar

Okej, om jag skulle säga hej till dig en gång gör det inte oss till bästisar? Man iggar ju inte direkt och bara går förbi. Ganska snällt att liksom säga hej också? eller vad tycker ni, men iallafall. Om man säger hej till dom som är yngre än sig själv, speciellt i skolan så hoppar dom fan på en när man går för bi!? Låt mig vara förinihelevte. Åhg, blir liksom sur på dom? like i said, LÅT MIG VARA

Och sen kommer deras kompisar också, som man aldrig har pratat med äns? taha, inte gulligt någonstans. Jag blir fan sur. tagga snälla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0