Frågestunden kommer inte bli av om jag inte tar det här!

LINNEA

hur många läsare har du ungefär per dag? Jusst nu, inte många alls. 100?
hur är dit förhållande med Axel? är det pinsamma tystnader, och hur gör man för att det inte ska bli de? kram! Vårat förhållade, ähm. Längesen vi träffades nu. Men älskar honom ändå. Aldrig pinsamma tystnader! Bjud på er själva, kram

 


JOHANNA

Fin blogg till och börja med. Jag har en drös med frågor som jag skulle uppskatta om du hade lust att svara på om dit förhållande
Brukar du och Axel ses ofta?
Njae, inte varje dag direkt. 
Har ni tagit någon bild tillsammans någongång? yes det har vi
kan du prata med honom om allt? Oftast så kan jag väll det
Brukar deet bli pinsamt emellan er två? -
vet era föräldrar att ni är tillsammans? ja



TORSTEN FLINK HAHAHAHAHAHHHAHHAH

ja vill inte utnämmna mit namn i din blogg därför döpte jag mig till Torsten flink, så att du vet
Har du någon landställe eller något sånt, brukar ni vara där ofta isåfall?
Vi har ett landställe i norrland, 2 båtar vid oxnö. En ''stor'' båt och en jolle. Vi är nästan aldrig i norrland, och vid båten är vi typ varje vecka på sommarlovet
vad spenderar du mest pengar på? hur ofta shoppar du och vad shoppar du mest? kläder och smink. Är hel pank nu faktiskt, så har inga pengar och därför kan jag inte shoppa..

Hur många skor har du, och alla i din familj? En hel del faktiskt, kan lägga upp bilder på alla senare idag!



WILMA

Vem betyder mest för dig? Axel & Carro. Självklart familjen

Vad ska du bli när du blir stor? Hemmafru.. 
Hur länge tror du att du och Axel kommer vara tillsammans? Ett braaaaa tag!



MADDE

När går du upp på mornarna när du ska till skolan? 6, eller halv 7
Hur sminkar du dig då? olika
Hur lång tid tar det för dig att sminka dig? halv timme, ungefär.
Varför har du ingen plattång? Trasig



SOPFIE

Har du haft sex? -
isåfall med vem? -
Vad brukar du och Axel göra? Olika, bio, utomhus, mys, fest osvosv. 
Pussas/Strulas ni ofta? Som ett vanligt par haha

Älskar din blogg! <3 Tack finis!


har du någongång fått ett bi stick? onödig fråga, ja



MARIA

Vågar du skrika mot dina föräldrar? Ja 
Bråkar ni ofta? Fööör ofta
Hjälper du till hemma ofta? Har ju saker jag måste göra för att få veckopeng
Hur gör du dit hår låckigt? Plattång, eller sover jag i flätor bara



EBBAH *:

har du haft sex? och med vem? berätta kort om din familj? Bor med min mamma,pappa och storebror. Har hund och några fiskar. Min brorsa tjänar pengar på ett dator spel (minecraft haha) pappa är egenföretagare, mamma jobbar på något ställe som jag inte håller koll på. haha

älskar du mig? :* såklart jag gör beboo:*

puss på dig<3



Är det du som ska följa med carro christensen till thailand? Ska det bli kul? :) Net det är inte jag, Amanda Waldenryd och Carro ska dit! Hoppas dom får det kul! :)


CARRO JÖNSSON

Vilken e din favorit mat? Sushi
Hur går de med Axel? awesome
Vad fan e de för fel på din mobil har messat dig 10000000 gånger! -
Röv Carro <3

vem är din närmaste kompis? Carolina christensen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0