Just not your business


Hur lång är du och hur mycket väger du ? Och hur blev du och axel tsm ? :)

Jag är 169.9, he. Vet inte hur mycket jag väger, brukar inte bry mig speciellt. Bara jag rör på mig varje dag så är jag nöjd!

ojj, haha. Lång historia, men ska ta allt från början till slut! :)

Axel var med Sebastian, en kille från min paralelklass. Och Axel tyckte jag såg bra ut på bilderna, så han la till mig och vi började chatta och sådär. Sen blev vi tillsammans samma dag efter 1 timme eller nånting. Inget seriöst, ''tog slut'' en minut efter ungefär. Men jag glömmer aldrig! yea, vi började chatta och sådär. Prata på telefon väldigt ofta. Efter kanske ett halv år bestämde vi att vi skulle träffas. Då var jag med carro, och axel var med sebbe. Det var efter vårat språkval som vi har i kvarnberga, Dom hade varit på någon utagning till kvarnbergas hockeyprofil. Eftersom han är bäst kom han in! iallafall, sen efter någon vecka träffades vi igen. Efter att vi varit i flottsbro, omg den dagen glömmer man bara inte! Mycket hände, och allt blev fel fast ändå rätt. Våran första puss, då kände jag mig som lyckligast. Vi dansade på gatan, gjorde allt och inget. Men ändå blev det fel, han och jag började bråka efter en kort stund. Och efter någon vecka igen träffades vi, och blev tillsammans. Höll inte alls länge, men älskat dig sen dess! Vi började bråka ännu mer den här gången och tappade kontakt ett tag. Sen någon vecka tillbaks fick vi tillbaka den kontakten, och träffades flera gånger och nu är vi tillsammans. Jag älskar honom mer än allting, finns inte ord som beskriver hur mycket du betyder för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0