Klassrummet

Tjaba my little friends. Sitter i klassrummet, helt döt här inne. Killarna är inte här, kanske beror på de?
Jag sitter helt random upp och ner och leker Felicia, jag är kunglig. Mohaha
fan håller jag på med? Siter iallafall i klassrummet och ''jobbar'' hih. Busfrö

Men har ingen lust eller ork, kom 20 minuter försent idag tror jag? Eller så kom jag kvartöver, kom iallafall för sent. Säkert för att jag snackade med Axel i telefon påväg till skolan?

hehe ;)

photo edited for free at www.pizap.com
trött brud, som inte vågar ''posa'' i klassrummet eftersom jag sitter framför våran lärare.haha


Kommentarer
Postat av: Carro

Varför så snygggg!!avundsjuuuk

2012-05-04 @ 16:52:13
URL: http://christensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0