Sjuk och sliten

hejsan
Gick hem från skolan, mår verkligen inte på toppen. Har så otroligt ont i magen, huvudet och såklart mitt knä. Kanske inte därför jag gick hem direkt. men mår riktigt dåligt iallafall.

Ska verkligen friska till mig tills på söndag, bio med älsklingen. wiiho

Kommer inte vara med på träningen idag heller, jag som såg fram emot den.. jaja, kommer nya fredags (underbara) träning.

Ska kolla facebook och film nu, fixar ingen lunch idag. Ska svälta söndeeeeeer.

aa fast nej, ska fixa snart. tar bara ett äpple för er som verkligen bryr sig om mit liv! så aa, det ska jag göra. Ska försöka sätta mig utomhus typ 10 minuter, solen tittar fram ibland. Och jag har hört att man blir friskare på kortare tid då. Så det ska jag också göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0