Vad ska jag göra om jag inte vill jobba?

Helt rastlös, ganska skönt ändå. Slippa tänka på skolarbetet! Kan passa på att säga en sak nu,

Jag har börjat andväna mjukisbyxor. Ofta som faaan... diss. Men har det idag för att jag ska sätta på mig mina byxor som jag har gjort i slöjden. Så stolt :')

Har typ aldrig blivit riktigt klar med ett arbete förut, men nu fan asså. Ska styla runt med dom. Står liksom aik och allt på dom, wiho.

Men ska börja andväna alla två hundra klädesplagg jag har i min garderob. Ska sluta med mjukis byxor. Fast de såklart, alltid skönt att ha en ''ofixad'' dag ibland. Skita i sminket och köra på med mjukisdress eller nånting sånt.
Härligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0