Gårdagen.

Runt 11 drog jag till bussen satt där i 20 minuter, dock va det inte så kallt. Så det gick! Mötte upp Frida vid källbrink, och vi åkte vidare till tåget, och rullade in till södermalm. Va hos henne en stund, drog senare till gallerian och sen till medborgarplatsen. Kollade lite affärer och sen rullade vi hem till henne igen, va där några minuter och bara tog det lungt, sen åkte vi till huddinge igen för att jag hade träning. Hon gick till dogge och simme och jag åkte hem och käkade. Segaste träningen, 2 timmar plus fys, kom hem skulle gått bus eller godis med wilma & lotta och sen sovit hos frida. Men jag fick inte gå ut, ååh var så arg hela kvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0