Hiss & Diss

Fredagar/Helg: Tänk hur mycket vi sliter på veckodagarna, bara att komma upp ur sängen är en resa varje dag. Att vi står ut med skolan och alla jobbiga 'kompisar' och sen träffar vi på fredagarna och då är man in heaven! Åh är verkligen underbart, komma hem kolla på en film, kollar ut och ser snöflingor! oherre vad mysigt. eller vad säger ni?
 
Bloggen/bloggar: Jag har bokstavligttalat inte så mycke att göra på veckodagarna, så du är det alltid kul att läsa om bloggbråk, mode, osv! dock gillar jag småbloggar mer än tex Kissies blogg.
 
Riktiga kompisar/Familj: Kännslan att veta att det faktiskt finns några/någon som tycker om än, precis för den man är? Den kännslan, tänk riktigt nograt. Det finns någon som avgudar dig och kan göra precis allt för en. Tex familjen. Vad skulle man va utan dom? Åh love you
Iphone 5 uppdateringen: Mamma har uppdaterat sin iphone till en uppdatering som iphone 5 har. Jag tycker den bara var komplicerad, svår och redan uttjatad, alla har den? Och telefonen har knappt hunnit komma ut. Herreguuud!
 
Tvångstankar: Åh det är nog det hemskaste som finns,speciellt om det är något pinsamt osv, det är riktigt hemskt faktiskt! orkar inte me det mera. Åh kill mee.
 
Status: Igentligen, vem fan bryr sig om status längre? det är ju inte så att man välljer sina vänner genom status? dock  förstår jag mig inte på folk som tror dom har status men faktiskt inte har det. Åh vad ni gör bort er, hela tiden. go and fuck you all!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0