Tänkte ta min helg lite snabbt

 
Fredags* kom hem från skolan like always drog nästan dirr på tekninträningen, sjukt segt den gången. aja, kom hem. Fixade mig la mig i soffan, och sen fick vi gäster! Ändå satt jag inne på mit rum hela kvällen haha
 
Lördags* hade match runt 10, vinst med 4-3 eller va det nu blev. Vinst iallafall! åkte hem, chillade i en timme och drog vidare på nästa match. Torsk med 4-3 där, dock skadade jag mit knä och kunde inte köra. Synd eftersom dom verkligen sög!! fyyyy! kom hem iallafall, runt 6 tiden. dushade, rakade benen, anisktsmask osvosv.... åkte och köpte kebab med mamma. MUMS! kom hem, käkade och fixade mig. Drog till wilma med ''innebandy-brudsen'' jag, wilma, carro, saga, lovisa, sara och emma va där. Vi åkte till kunges'k, köpte mängder med godis, redbull och även pepparkaksdeg mums haha! hade en allmänt kul dag, sovde där också! Åh har aldrig garvat så mycke!!
 
Söndag* jag wilma och emma drog till heron rullade runt där ;) gick till ikea, satte oss på en vagn och åkte runt där inne. haha! drog hem, firade pappa, gav han presenter  osv!! åt mat och sen taggade jag till match! Vinst med 15-0, vi är bäst haha
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du e!

2014-01-27 @ 14:47:50
URL: http://psychedelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0