Träningsinspiration

Tänk om man faktiskt kunde få drömkroppen. herregud vad skönt! Fick en fråga om hur jag orkar träna så mycke som jag gör osv
 
Jag tränar först med innebandyn, eftersom jag spelar med både 99-00 och 98 så blir det extra mycket träningstillfällen vilken känns skönt! Och för att orka en hel match måste man ha muskler och kondition, därför fysar jag mycke hemma och är ute och springer nåra gånger i veckan. +att man mår mycket bättre. Ser bättre ut, och får bättre själförtroende. så det är jävligt nice!! och för att träna måste dom flesta ha inspiration, som jag behöver ibland hehe.... jag kollar gämt runt på google, på hur tjejkroppar ser ut osv, och hur man kan få en nice kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0