Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta

Jag heter Felicia Ann-Marie Sander
Jag bor i huddinge med min tvåbarns familj ;)
jag går i källbrink och skolan är helt ok!
Jag själv tror att jag har adhd. Blir lätt riktigt förbanad och lätt ledsen
Jag har nog världens underbaraste bästavän. Carolina Christensen♥
Jag hatar att träffa nya människor, eftersom jag gämt gjorde det förut och det alltid blev pinsammatystnader
jag har bästa och sämsta minnena från selected! ;)
Jag har verkligen tröttnat på skolan, redan? mår dåligt av allt pluggande
jag har bästa minnet, kommer ihåg allting från min barndom och siffor. Räddade våra liv en gång i thailand haha :O
jag tar illa på exakt allting som någon säger till mig, även om dom säger ''jag drev''
 

Kommentarer
Postat av: Carro

och jag har också världens bästavän! FELICIA SANDER! Älskar dig!!

2012-10-10 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0