Gårdagen spenderades i tullinge trakterna!

Stog först i cafeterian med Lovisa, hennes mamma & min mamma :)
Lite halvt trevligt faktiskt.
Skit kul, haha. Känade feeet med cash! :D så det var ju nice! dock fick vi stå där 2 pass eftersom dom som skulle stå efter oss inte kom. Danke! :S
 
dom 2 sista timmarna var det ingen match.. så det var tomt på människor.. lovisa och jag satt i hallen där Linus, adam och några andra va? så vi snackade lite med dom och så.
Sen fick vi dra hem. äntligen hehe
 
kom hem och deckade framför tv, sov i 3 timmar.. mys. När jag vaknade var det en halv timme kvar tills våran match började, dock spelade inte jag.
 jag snackade även där med linus och försökte kolla på matchen! vinst för tullinge med 3-2 bra kämpat! 
 
behövde städa i hallen också, så när p-98 körde gick jag och wilma ut på planen och städa. Ellläääh?
vi städade lite vid sidorna som cpn, haha

Kommentarer
Postat av: Sonia

Hej felicia. jag har lite frågor som jag skulle villja att du svarade på när du har tid om du har lust!
1. Är du på g med någon? tycker du om nån?
2. Var inte du player förut?
3. Vad händer med innebandyn?
4. Jag har sett dig spela och undrar om du har några tips på att bli bättre och så?
5. Vem är din allra bästa vän?
6.Vem stör du dig mest på i klassen?
7.Bloggar du läser.
Älskar din blogg! DU ÄR MIN FÖREBILD! LOVE U!!!!

2012-10-07 @ 17:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0