Bildbomb från min heeeelg

Fredags.
Direkt efter skolan drog jag hem, när jag kom hem hade jag 20 minuter på mig att byta om, äta och sådär. Sen fick jag skjuss till bussen, mötte upp Lovisa och Sofia och drog på teknikträning :D senare kom wilma till fruängen, och vi rullade in till midsommarkrannsen och gick till träningen ;) passet gick hyffsat, så där ok iallafall!
fick skjuss hem av Wilmas fader, och jag skyndade mig och dusha och sådär. Fixade mig lite snabbt, packade väskan och sprang till bussen... på 4 minuter haha ;) mötte upp carro i huddinge c runt 8 halv 9, vi gick och köpe massa smala matprodukter. Godis osv. Gick hem till henne och kollade på x-factor och myste med hennes underbara ninis, Harry :D så söööööt! gick senare ut på en kvälls/nattpromenad, runt 12 tiden haha :) gick in och snackade, läste tjej tidningar och levde livet! däckade lite senare på golvet! :D
 
Smala! :) haha
Harrry!
softade i marcus rum! sjukt underbart, girltalk och x-factor
 
på g ut. Hetingar ;)
bjussar
bästavän! :)
lagom finklädd ;) tjockaste och mysigaste tröjan under! underbaaaart
varmklädda haha!
 
hahahahahhaha vackraste!
OMG KOLLLA VAD CARRO HAR RITAT! HARRY:O
 
Lördags.
Vaknade runt 7, helt sjukt! så tidigt :O bisringde folk på morgonen sådär som p12 gör, haha så himmla kul! :D
gick upp och käkade runt 8-9, tog en macka och sen gick vi hem till Carros mamma och åt havregrynsgröt, eftersom jag skulle spela match! :) satte oss i johans rum och höll på med datorn och så, sen kom pappa och hämtade mig. Vi åkte hem och jag fixade mig bytte om och sådär, taggade till match! Mötte Älvsjö och vann med 3-1 grymt bra! :) åkte hem, hade 40 minuter på mig att fixa mig, tidsbrist haha :O fick skjuss till bussen och mötte upp Lovisa, saga, olivia och Elin. Vi åkte till Heron city och hämtade ut billjeter till Ted haha :) sen kom Alex och Hannes, och dom åt och jag satt och garva staaandard! vi gick runt lite, i 2 timmar.... sådär lagom tidiga :S haha.
Filmen var dock hur rolig som helst!  aldrig garvat så mycke på en bio haha! sådär trevligt sälskap också ;)
kom hem runt 9 kanske, satte mig och kollade på film med mamma. Runt 12 fölljde jag med pappa och hämtade Fredrik som varit i stan, för att jag är rastlös. Kom hem runt 1, satte mig och kollade på twilight och eclips sommnade runt 4.. och vaknade 8 haha :O sjukt pigg ändå!
 
en gång barn, alltid barn ;)
whos tha sexy maan behind the horse ;) g
outfit för igårkväll då! :)
hahahahahh söta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0