Lördagen

I lördags hade vi somsagt en liten brud dag. Klockan 12 var jag, mamma & marie iväg och kollade på när madde spelade innebandy match i flemingsberg. Vinst med 11-0, utklassning haha :D drog hem till Marie & Madde tog ett mellan mål, madde dushade och jag fixade mig osv.. tog bilen till fruängen och satte oss på tåget och rullade vidare mot centralen, och sen till gallerian! Hollister först, var inne på att köpa ganska mycke saker där ifrån, men kom bara ut med en body splash som luktar gudomligt! ;) självklart kom madde ut med hollister byxer, hollister tröja, kofta och en kräm. aja haha :P jag och mamma drog till bikbok och där fick jag med mig en skjorta, stickad tröja och ett halsband. Gick sen till H&M där vi kollade in en jacka som jag ska köpa. Äntligen haha :) gick till burger king för att käka middag, blev en hamburgare och milkshake. Smala! haha. Bytte om där och sen rullade vi vidare till tv inspelningen. Fick sitta där inne i 2 timmar och vänta på att det skulle börja... och första hade vi sämsta platserna :S Längst bak.. men sen fick vi sätta oss längstfram där det var ''vip'' platser :D så asum
programmet sög, haha. men aja, mysig tjej dag på stan iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0