Svar på kommentar

Postat av: Sonia   

Hej felicia. jag har lite frågor som jag skulle villja att du svarade på när du har tid om du har lust! 1. Är du på g med någon? tycker du om nån? 2. Var inte du player förut? 3. Vad händer med innebandyn? 4. Jag har sett dig spela och undrar om du har några tips på att bli bättre och så? 5. Vem är din allra bästa vän? 6.Vem stör du dig mest på i klassen? 7.Bloggar du läser. Älskar din blogg! DU ÄR MIN FÖREBILD! LOVE U!!!!

Jusst nu, har jag en som jag verkligen gillar men vi är dock inte på g ;) om jag var player? jo på sett & vis.. fast jag träffade aldrig dom jag blev tillsammans med :D haha p12.. jag fortsätter med innebandyn nu! :) För att bli bättre ska man självklart tycka det är kul, man ska göra det för sin egna skull och ingen annans! man ska spela med dom man tycker om och ha rätt instälning! för att bli bättre ska man minst träna 2 gånger i veckan jag kör 4-5 och så. CAROLINA CHRISTENSEN! oj finns många haha. Kompisars och saga husbergs! :) tack sötnos! haha gulligt♥

oldie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0