Bekännelser

Jag blir sur på sånna som röker... luktar skit äckligt och kommer dö snart! så säger alltid nånting t.ex ''euw jag kommer aldrig röka, vill inte dö imorgon'' när jag går förbi någon! 
 
Jag sover alltid med min lampa tänd ;)
 
Jag kan inte vara snäll mot personer jag stör mig på..
 
Jag tycker magrutor är ute, armarna ska vara tränade! dock ska de inte vara öl mage! :S
 
jag klara inte av att äta kebab & pizza längre.. tänker alltid på hur mycke kalorier det är i en.
 
jag vill ha tillbaka min barndom.. den var perfekt!
 
jag är singel och sökande fortfarande
 
den som betyder allra mest för mig i min familj/släkt är min mormor! 
 
Jag går på tå när jag är nervös, dafuq? haha
 
jag trodde ftw stog för ''fuck the what'' men tydligen står det det ''for the win''
 
jag vill inte färga mitt hår, men jag vill ha en förändring. Så brunt blir de.
 
 

Kommentarer
Postat av: Rökare, men inte stolt.

Respektlöst att gå förbi någon som röker och säga ''euw jag kommer aldrig röka, vill inte dö imorgon'' Det finns dom som verkligen försöker sluta och mår jättedåligt över att dom gör det. Varför ens lägga sig i någon annans liv på det sättet? Om det nu är så att du bara vill göra en god gärning är det bara att säga "Att röka är inte bra för dig, snälla sluta" liksom? Varför dra till med så drastiska drag och köra på elaka kommentarer? Men vad vet jag, det kanske bara är sån du är.; Uppfostrad att göra vad du än gör på det dåliga sättet. Hade du hanterat situationen på samma sätt om det var en vän till dig? Det tror jag knappast. Så tänk dig för vad du skriver tills nästa gång bara...

2012-09-23 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0